reklama

Tretí článok na blogu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neexistuje nič,
čo by som ti mala povedať,
čo by som mala spraviť.
čo by som ti mala dať,

Už dala som ti všetko,
svoju lásku aj srdce,
pýtam sa ťa jedno,
čo viac ešte chceš?

Raz správaš sa chladne,
inokedy zasiahne ma príval vášne.
Vravíš ako ľúbiš ma,
druhý deň neozveš sa.

Na čom som?
Čo mám viac čakať?
bol to ťažký krok,
nechcem oľutovať.

Zuzana Čipkárová

Zuzana Čipkárová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som žena, študentka, obyvateľka obce Nová Ľubovňa, sestra, dcéra Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu